allvarets veckor!

Jorå, nu är det snart officiellt tenta P i Mannheim, känns faktiskt rätt bra ändå.. Har läst en eller två artiklar för lite idag men jag känner mig hyffsat lugn ändå vilket var ett tag sedan. 

Idag har jag gjort världens bästa uppgradering till Datorn: Har slopat Internet Explorer och kör nu istället Google Chromes. 
Lite snabbare, smidigare och bättre.. Inga onödiga program utan rent och snyggt som det ska vara. Fick reda på att man med Gmail även kan köra dokument tillsammans vilket betyder att även om jag sitter i Happaranda och har min uppsatspartner på Bahamas så kan vi alltid skriva på samma dokument eftersom det sparas på en Server som Google tillhandahåller. Sen när man är klar så e det bara att kopiera över till ett vanligt word dokument.. Varför har ingen berättat om det tidigare...


Igår hade vi våran traditionsenliga söndagsmiddag och det blev stekt lök, biffar, "brun gräddsås" och kokt potatis. Nästa söndag är det dags att inviga julen med "jultallrik" bestående av något som ska likna prinskorv, IKEA köttbullar, sill och pepparkakor. Kanske att det blir en nubbe också... 

Men nu blir det att läsa en artikel och sedan lite gym.. 

see yaa. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Önskar dig lycka till med dina tentor

är övertygad om att det kommer att gå utmärkt

"stay focused"

Kram Paps

2008-11-27 @ 18:21:52
Postat av: sis

Hej bror

SAKNAR DIG...

2008-12-06 @ 22:06:03
URL: http://lindich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0