Dålig på uppdatering!

I sittandes stund borde jag egetnligen öva på min presentation om entreprenöskap och eknomisk tillväxt, men kom på att jag inte har uppdaterat bloggen på länge och då är väl detta tillfälle helt utmärkt.... :P
 
Det är mycket plugg nu när 5 tentor ska avverkas på mindre än 3 veckor. Hur detta ska gå är ett mysterium som ännu inte är löst. Får helt enkelt se till att plugga tror jag.

Ska bli väldigt skönt att komma hem ett slag till Jul och få lite riktig mat, träffa tjocka släkten o vänner. Den 16 december är flyg bokat till Skavsta och Linköping :) men jag kommer hem till helsingborg så oroa er inte =)

Vad har hänt här annars??

Lisa åkte hem förra onsdagen efter en härlig veckas besök =) Vi var bland annat i Heidelberg och mös runt, fikade på starbucks.. såklart... =P Vi firade såklart även min födelsedag med först ett besök på Enchilada och sedan på fredagen så var det stor fest på IVY med alla som man lärt känna här nere =) väldigt uppskattat och roligt. Presenterna jag fick var något tysk inspirerade och er fantasi får lista ut vad det kan har varit... =) 

Det har annars inte hänt så mycket här mer än plugg och en annan stund med FIFA 2008 på Playstation 3.

nää.. får helt enkelt återkomma till bloggen med mer information senare...

Tjipp o hej


Kommentarer
Postat av: Nils Nordstrand

Tjenare Grabben, tänkte bara dra ner brallorna på dig och ge dick en lückaspark därbak! du har lückats med under förr så du kommer nog lösa detta med på något bra sätt. Jag håller tummarna.



Kör hårt!

2008-11-20 @ 20:25:22
URL: http://nunjutervi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0