Finanskaos och guiness!

Ingen undgår nog den pågående finanskrisen. Detta är någonting som vi just får lära oss mycket om och diskuterar friskt. Hur det kommer gå vet ingen... För att glömma den globala krisen så gick vi ikväll istället ner till den lokala puben Murphys Law nere vid Hauptbahnhof för att inta sig lite kvällsmat, guiness och champions leuge. 

Om gårdagens fest få ni läsa om imorgon för nu är det läggdags här. Med ett värme element denna kväll vilekt betyder att jag inte behöver frysa ihjäl mig på rummet.

Bis morgen

Ciao


Kommentarer
Postat av: Fessé

Låter som en härlig pub, jag tänker mig iofs en pub i engelsk stil. Skriv gärna och berätta om puben =)

2008-09-18 @ 10:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0