Kärt återseende!

Först och främst så vill jag poängtera min oehörda dicsiplin att gå upp kl. 06.00.. (Jaa! Sätt inte kaffet i fel strupe, för ni läste rätt). Anledningen är att för plugga det sista till tentan i E-commerce där vi även ska programmera i XHTML kodning... Inte min starka sida ska tilläggas.. Syster yster? Lite hjälp kan behövas! 

I eftermiddag blir det lite jobb och sen en ny kurs på tyska imorgon. Men sen jädrans är det helg. Och det blir besök hela veckan. Ett kärt återseende av våran kära Nils, har inte setts sedan våran legendariska fusknolleklass i Augusti. 

Jag måste även lägga in en liten parentes här för det är nämligen så att min kära syster snodde min tanke innan jag hann och det är att säga vilken grym Farmor vi har som mailar och smsar till oss. Ni tar snart över generation Y. Tummen upp för dig Farmor. 


                                                 
/Foto: Johanna Lind



Kommentarer
Postat av: Nils Nordstrand

Jasså du är stüv i korken för att du är uppe 06.00? ska säga dig en sak unge man att jag är upp 04.46 varje morgon. Dock tror jag dessvärre att det har med inkontenensbesvär att göra :/

Vi hörs imorgon!

2009-04-29 @ 23:11:19
URL: http://nunjutervi.blogg.se/
Postat av: Syster

Hehe hur gick XHTML kodningen? eller du har inte gjort de än? Vi kommer snart ner till dig, Weej ska bli rolig :)

Kram syster yster

2009-05-05 @ 10:40:29
URL: http://lindich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0