Åter Mannheim!

Nu är det dags! 2 Måndaer har gått sedan jag flög hem ifrån Tyskland och landade i Sverige. Det är ju för fan sjuukt vad tiden går fort. Framförallt dessa två sista veckorna när jag har jobbat också. Det kändes som att jag började jobba i torsdags och slutade igår.. Men lite extra kapital skadar verkligen inte under vårterminen nu.

Igår så kom systeryster med pojkvän på besök vilket var ett efterlängtat besök. Det är inte ofta man träffar henne, hon reser ju runt värre än vad jag någonsin gjort?! =P

I veckan har jag hunnit träffa både farmor och pappa med familj vilket var riktigt kul och härligt.

Ska packa ner det sista nu och sen dra mig tlll tåg, buss och flyg. Ikväll blir det lite gott riesling tror och hoppas jag... =)

Tjipp o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0