Skatteåterbäring!

Proffice! Denna räddare i nöden.. Fick ett samtal i onsdags från dem och de önskade se mig arbetandes på Skatteverket. Historian lyder dock som följer.

Jobbade som servitör nere i Lund i Onsdags då jag ser på min mobil att jag har fått ett samtal från ett konstigt nummer. Ringer tillbaka en timme senare och det visar sig vara Proffice som har ett arbete till mig. Hon har då vldigt mycket att göra så hon ringer tillbaka en 15 min senare. Platsen var då redan tillträdd.. Ajdå, tänkte jag men var glad att jajg ändå var tilltänkt.

Torsdag morgon kl. 08.30 ringer telefonen återigen och det är Proffice som tydligen ändå behövde mig =) Jobbade i Lund från 11.30-22.00, för att sedan ta tåget hem, somnade hyffsat sent, upp igår kl. 07.00, jobbade till 13.00 för att sedan börja jobba i Lund kl. 17.00 - 23.30. Jag tycker det var rätt bra jobbat.. Min kropp idag hyffsat slutkörd kan man säga. Inte direkt van vid att jobba tror jag...

Vidare så har jag Och Lisa nu bokat en flygbiljett till mig till Winnipeg. behöver jag säga mer =) Riktigt härligt.

Nu bli det en ludn helg för att vila upp mig till skatteverket under nästa vecka då jag ska montera upp 100 kvm arkiv...

Tjipp & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0