Yiihaow! =)

Efter veckor med intensivt pluggande så blev det dags för besökandets period. 

Förra helgen kom Nisse och Sara förvi och om våra upptåg är det för sent att skriva om nu men nisses blogg sammanfattade det bra =)

När Nisse och Sara hade lämnat så var det dags för Johan Olsson från förra terminen att ämna Mannheim ett besök och tyvärr hade vi väl lite väl mycket i skolan så hann inte träffas jättemycket men många skratt och lite goa drinkar samt en utgång i Tisdags hann vi med. 

Idag, lördag så kom Martina, Jesper och Åsa på ett kort finbesök och vi hann med både lite av Mannheim men även Heidelberg där vi åt och drack gott även där. Var kul att träffa de igen =) 

Och faktum är att om bara ungefär 8 h så kommer älskling min äntligen hem ifrån andra sidan kontinenten... Om jag kan sova!?! tveksamt men härligt ska det bli. 

På fredag sen så är det dags för nästa besök då Mor, Kent, Syster och hennes kille kommer ner och då bär det av till Moseldalen för goda viner (Riiiiiesling) och mat (Leberknödel?) 

Så det lite av vad som har och händer här nere.

/Mattias 

Kommentarer
Postat av: syster

Hihi, ja du kära bror fast jag sitter även idag och pluggar ;) haha. vi kan trösta varandra med pluggande.. jee om en vecka är vi nere hos dig. ska bli så underbar skönt.. men jag får tyvärr ta med mig böckerna och sitta o läsa lite :( på flyget dock..

ses snart bror..

2009-05-10 @ 13:21:58
URL: http://lindich.blogg.se/
Postat av: Bengt F

Kärlek och vindruvor kan man aldrig få för mücket av.

2009-05-11 @ 09:28:44
Postat av: johanna

Klart bror, de ær ju de som ær de bæsta ;)

2009-05-21 @ 13:37:38
URL: http://lindich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0